Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Kim skal skrive en skoleoppgave om data spill, men vil mye heller spille selv. På magisk vis blir både Kim og katten Ludo fanget inni den merkelige Spillsfæren, og de to heltene må bruke både kløkt og motorsag for å komme seg velberget gjennom data spillenes historie, og tilbake til vår egen verden. Både tekst og bilder er inspirert av data spill, og forteller det viktigste man trenger å vite om alt fra Spacewar! til BioShock, og hvilken plass data spillene har i samfunnet og kulturen. Dette er en norsk bok om data spill. Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
Har kronologi
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 am 2200241
*00181663
*008111118 2011 j 00nob 2
*011 $a81663
*015 $a0264265$bBIBBI
*019 $au,mu
*020 $a978-82-02-34362-0$bib.$cNkr 249.00
*08231$a794.8$zh$25
*090 $bq$c794.8$dA
*100 0$aAgdestein, Maren$d1982-$jn.
*24510$aData spill$cMaren Agdestein, Bår Stenvik, Rune Markhus (ill.)
*260 $a[Oslo]$bCappelen Damm$c2011
*300 $a135 s.$bkol. ill.
*505 $aHar kronologi
*520 $aKim skal skrive en skoleoppgave om data spill, men vil mye heller spille selv. På magisk vis blir både Kim og katten Ludo fanget inni den merkelige Spillsfæren, og de to heltene må bruke både kløkt og motorsag for å komme seg velberget gjennom data spillenes historie, og tilbake til vår egen verden. Både tekst og bilder er inspirert av data spill, og forteller det viktigste man trenger å vite om alt fra Spacewar! til BioShock, og hvilken plass data spillene har i samfunnet og kulturen. Dette er en norsk bok om data spill. Faktabok for mellom-/ungdomstrinnet.
*650 1$aData spill$1794.8$2BS$9nob
*700 0$aStenvik, Bår$d1976-$emedforf.$jn.
*700 0$aMarkhus, Rune$d1972-$eillustr.$jn.
*950 0$aElektroniske spill$zData spill$9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening